فاطمه معتمدآریا، رخشان بنیاعتماد، امیر جعفری، احمد مهرانفر، مهدی سلطانی سروستانی، بهنام تشکر، ویشکا آسایش، محسن یگانه، محمدرضا گلزار، ماهچهره خلیلی، رضا درمیشیان، حمید گودرزی، لیندا کیانی، فاطمه گودرزی، بهاره کیانافشار، سحر ولدبیگی، سحر دولتشاهی، بهرام رادان، محسن تنابنده، از جمله کسانی بود که تصویری را بدون متن در صفحه خود منتشر کرد.
سمانه پاکدل نوشت: و اما….. ننگ بر تروریست مردم سرزمینم تسلیت
هنگامه قاضیانی نوشت: جانم فدای نامت ایران
آزاده صمدی همراه با سه هشتگ #تهران ، #در_کنار_همیم ، #تروریسم_محکوم_است نوشت: تسلیت
مینا ساداتی نوشت: ناامنی چند قربانی دارد و ناامنی روانی ملتی را در هراس قربانی میکند؛ حواسمان باشد با انتشار شایعات و یا اخبار و تصاویر هراسآور به ناامنی روانی دامن نزنیم.
سحر جعفری جوزانی نوشت: جانِ من!ایرانِ من!دشمن ما را متحدتر خواهد کرد!
لیلی رشیدی نوشت: #تهران #در_کنار_همیم
لاله اسکندری نوشت: تسلیت به هموطنانم
شیلا خداداد نوشت: آهاى تروریست: حتما نمىدانى که اینجا ایران است، حتما نمىدانى که وقتى پاى امنیت و وطن پیش میاید همه ما ایرانیان با هر نژاد و قومیت و اختلاف اجتماعى و سیاسى یکى مىشویم. عوضى آمدهاى عوضى. چـو ایـران نباشد تن من مـبـاد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد اگر سر به سر تن به کشتن دهیم از آن به که کشور به دشمن دهیم دریغ است ایـران که ویـران شــود کنام پلنگان و شیران شــود
مهدی پاکدل نوشت: چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد / بیداد ظالمان شما نیز بگذرد
حمید فرخنژاد نوشت: تعرض خفاشان کوردل به ساحت کشور عزیزمان، عزم مارا برای محکومیت خشونت و تروریسم در هر لباس و با هر نیت راسختر میکند، تسلیت به خانواده بازماندگان این حادثه شوم. پاینده باد ایران.
آتیلا پسیانی در دو پست جداگانه نوشت: – ترور کور و ایجاد وحشت در مردم خواست و هدف تروریستهاست. مردم ما امروز باشجاعت با حملات برخورد کردند. با تسلیت به خانواده از دست رفتگان و آرزوی شفا برای مجروحان. زنده باد ملت ایران
– برخورد با عقل و درایت خنثیکننده اهداف تروریسم است. حرفهای غیرمسئولانه مخربتر از خود حمله تروریستیست. خویشتندار باشیم.
رضا کیانیان نوشت: تسلیت به بازماندهها … . ایران، گور داعش خواهد شد.
مصطفی زمانی نوشت: تسلیت خانواده عزیزان مصیبت دیده حادثه امروز.
حسن فتحی نوشت: آرامش و شجاعت و همبستکی ملی، رمز استواری و مانایی ایران زمین در طول تاریخ بوده است. ما همه در کنار یکدیگریم. زنده باد ایران، مرگ بر تروریسم.
متین ستوده نوشت: دور از تو اندیشهی بدان.
شهرزاد عبدالمجید نوشت: دور از تو اندیشه بدان……. تسلیت به هموطنهاى عزیزم……. چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم خانهاش ویران باد.
سیاوش خیرابی نوشت: همه با هم و کنار هم هستیم.
پریناز ایزدیار نوشت: هنوز نمیتونم امروز رو باور کنم، تسلیت به وطنم. تسلیت به بازماندگان. شک ندارم که ما مثل کوه پشت همیم.
الهام کردا نوشت: ما جانمان و همهی توانمان را فدای ایران میکنیم. تسلیت به همهی ملت ایران تسلیت به همهی کسانی قلبشان برای این مرز و بوم میتپد. هنوز مردم ایران را و غیرت ایرانی را نشناختهاند.
هانیه توسلی نوشت: تسلیت ….
رضا عطاران نوشت: ……. روز کلاغ …….
سعید سهیلی نوشت: ایران در مقابل بیگانگان یکصداست.
هومن سیدی نوشت: که جان من فدای ایران … تسلیت.
طناز طباطبایی نوشت: تسلیت
محمدحسین مهدویان نوشت: کور خواندید. ایران بزرگتر از آن است که فرومایگانی چون شما بر چهرهاش زخمی بزنید. اینجا تا ابد سرزمینی امن برای بچههای ما خواهد بود.
مهرداد صدیقیان نوشت: این مملکت سختتر از اینارو پشت سر گذاشته… اشتباه زدین
روناک یونسی نوشت: تسلیت به خانوادههاى عزیز داغدیده
شهاب حسینی نوشت: ای … دشمن ارتو سنگ خاره ای من آهنم / جان من فدای خاک پاک میهنم
شبنم مقدمی نوشت: تسلیت… همیشه واژه حقیری ست… و ما، ناگزیز به کارش میبریم… تسلیت به بازماندگان حادثه تلخ و ناجوانمردانه امروزِ تهران… لعنت به تروریسم… جایی خواندم هانیه اکبریان، از روستای گجن ِ لرستان، برای پیگیری مطالباتش، امروز به تهران آمده بود… صبح به مجلس میرود… و خواستههایش را با خودش به آن جهان میبرد… لعنت به تروریسم
پیمان معادی نوشت: دشمن ار تو سنگ خاره اى من اهنم، جان من فداى خاک پاک میهنم
امیرحسین رستمی نوشت: فقط و فقط انتقام آروممون میکنه
حامد همایون نوشت: تسلیت به مردم سرفراز و قهرمان کشورعزیزم ایران. ما در کنار همیم متحد و استوار در برابر دشمنان و تسلیت به خانواده شهدا.
محمدحسین لطیفی نوشت: خونسرد باشید و به شایعات توجه نکنید. این حرکتهای تروریستی در مقابل ترورها و بمبگذاریهای دهه شصت مثل یه بازی بچهگانهست. اون سالها یادمان نرفته که هر روز یه گوشه شهر مغازهای، مسجدی، خونهای منفجر میشد.
گویا کفتارهای تکفیری متوجه این موضوع نیستند که اینجا لندن و پاریس یا نیویورک نیست، اینجا مهد شیرمردانیست که هشت سال با دستان خالی پوزه دشمنان را به خاک مالیدند… تسلیت به تمام داغداران این حادثه تلخ
پرویز پرستویی نوشت: ترور واژه نازیباییست که در معنا عمری به درازای همه دورانهای تاریخ و تمام آئینها و کشورها دارد. و اینک خاطره تاریخی نه چندان دور ما از این واژه دوباره جان گرفت. تروریسم که در ادبیات سیاسی به عنوان ناپاکترین روش سرکوب گروهی مخالف است و کار آن ایجاد خوف و به وجود آوردن حس ناامنی و سوء قصد به مردم عادی و تخریب و خشونت است؛ دوباره به خود جرات عرض اندام داده است. ایران من بارها داغدار و سوگوار جنایات تروریسم بوده است اما همیشه سربلند از هر تهدیدی، شاهد دلیری و رشادت و منطق و احساس وظیفه مردمی بوده که برای ایران ایستادهاند. زنده باد نام ایران کوتاه باد دست دشمنانش و تسلیت به خانواده شهیدان این حمله تروریستی
سعید آقاخانی نوشت: همه با هم
امین زندگانی نوشت: برای آینده ایران #در_کنار_همیم. و دست مریزاد به بچههای یگان ضد تروریست که دونفر قسم خورده آماده مرگ رو زنده دستگیر کردن. و تسلیت به تمام خانواده شهدای این حادثه و طلب شفاء عاجل برای مجروحین حادثه. و یادمون باشه که تو این سالها چه کسایی رفتن که ما هفته ای یه ماجرای تلخ اینجوری نداشته باشیم. شیر مردای با غیرت دمتون گرم
نسرین مقانلو نوشت: تسلیت به ملت ایران و بازماندگان شهیدان. دعا کنیم برای ایران زمینمان تا از گزند دشمنان محفوظ بماند.
پوریا پورسرخ نوشت: فقط خائنین به وطن بجز اتحاد عمل میکنند… تسلیت به خانوادههای داغدیده. پر از خشم و فریادم…. از سودجویان و داعشهای وطنی … و به احترام شهدا … به احترام لرزش امروز دست و دل مادرها….. به احترام خاک ایران…. سکوت میکنم و ندای #اتحاد سر میدهم.
آنا نعمتی نوشت: تسلیت هم وطنم
صابر ابر نوشت: همیشه نشانهای، یادآور آن چیزیست که فراموشش میکنیم! من … به دنیا آمدم، ١٨ خرداد ١٣۶٣، اواسط جنگ، در نسلی بزرگ شدم که تلخی را چشیدند، حالا که وقتِ آبادیست، تنمان را میلرزانند. به نشانهای که من را و ما را دوباره یاد کسانی میاندازد که امید را کاشتند، برای ساختن و ایستادن. من، ما، اهل جنگ نیستیم، من، ما، جهان، صبح میخواهد، صلح میخواهد! بچهها همیشه از مردنهای الکی بازیها غمگین میشوند، این بار هم! بچههای جهان را وارد بازیهای واقعی خودتان نکنید، آقا و خانم #تروریست تا کی از هم پاشیدنتان را بهانه میکنید، برای مخالفت با صلح. اما یادتان باشد… خانه، همان خانه است. و اهل خانه، بچههای همان بچهها. پ ن : عجیبترین شبِ تولدم. فوت میکنم، هر چه نا امنی و خشم و نفرت را… الهام پاوهنژاد در دو متن جداگانه نوشت: – کثیف ترین رفتار در بحران انتقام گرفتن سلیقه و شخصی است…. هیچ جناح و تفکر بشردوستانه و آزادی خواه و امنیت طلب با ترور و تروریست در هیچ جای جهان موافقت نخواهد کرد و هیچ ذهن بیماری اتحاد ملی، میهنی ما را نخواهد گرفت… فقط دشمنان و تجزیه طلبان به فکر سخره کردن و یارکشی هستن!!! مراقب همدیگر باشیم. جوک نسازیم! شوخی نکنیم! با شایعه ترس ایجاد نکنیم مزاحم نیروهای امنیتی نباشیم…
– برای هم وطنانم، که امشب چشم شان به راه و دستشان خالی از گرمای دست محبوب شان مانده است…. دلتان صبور … آااااه از اندوهِ مرگ…. .
مازیار میری نوشت: بسیارى هستند از امروز کلاه براى خود مىبافند… بسیارى هستند امشب در مراسم دیدار با رییس جمهور از خود قهرمان مىسازند …. و بسیار هستند که کارها خواهند کرد اما ما کنار هم خواهیم بود این سرزمین خون دلها خورده است.
مهناز افشار نوشت: بعد از حمله به کابل نوشتم این حمله به کابل نیست بلکه حمله به انسانیت است. امروز، ترس و اضطراب قلبهای بسیاری از هموطنانم را فرا گرفته و من نیز مانند آنها نگرانم اما ما کنار هم ایستادیم و بدانید کنار هم قویتر هستیم. وظیفه خودم میدانم به مردم ایران و به خصوص خانواده عزیزانی که در این حملات تروریستی جانشان را از دست دادند تسلیت بگویم.
پرستو گلستانی نوشت: ایران نیازمند همبستگی ماست پ ن: زشت ترین و کثیف ترین کار در شرایط بحرانی و اقدام علیه امنیت ملی کشورگفتن متلک عقاید شخصی و سیاسی است .هیچ کس در ایران و هیچ کجای دنیا طرفدار تروریسم نیست ؛ از این رو هر گونه نفهمی و بی ادبی باعث بلاک شما خواهد شد بی تعارف….کمی شرم
فریبا کوثری نوشت: سرزمینم، دلم هر شب مسافرى به سوی توستــــ تا بین دستانت با آرامش به خواب برود…!! “تسلیت واژه کوچکى است براى این غم عظیم ” چشم بد از تو دور باد وطنم ، پاره طنم
مهتاب کرامتی نوشت: تسلیت به ایران…..
محمد معتمدی نوشت: اگر سر به سر تن به کشتن دهیم از آن به که کشور به دشمن دهیم دریغ است ایران که ویران شود کنام پلنگان و شیران شود چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد
پژمان جمشیدی نوشت: چو ایران نباشد تن من مباد
با هر نژاد و دین و مذهب و اعتقاد و گرایشی، پای خاک ایران در میان باشد، ما سراسر آتشیم. کشور ما، جان سربازان و رزمندگان ما ، ناموس ماست.همه در کنار هم سرباز ایرانیم. پ.ن: عرض تسلیت به همه خانواده های داغ دیده ما امروز با زخمی بر سینه و کینه ای در دل همه عزاداریم نرگس محمدی نوشت: ما با هم هستیم
فرهاد اصلانی نوشت: تسلیت به تمام داغدیدگان حوادث تروریستی هفدهم خرداد . اتحاد مردم ایران پاسخ محکمیست به تروریسم کور و داعش . سرفراز و پاینده باد ایران.
محمدرضا هدایتی نوشت: نفرین به هر تفکرى که مرگ مى پراکند
نیوشا ضیغمی نوشت: همراه هم خواهیم بود، برای امنیت ایران
محمدرضا غفاری نوشت: لعنت به هر چیز و کسی که انسان را از حق زندگی ارام دور میکند.
رزیتا غفاری نوشت: چشم نا پاک از تو دور باد..!!
علی اوجی نوشت: ما باهم هستیم، با هر تفکر و عقیدهای، نام ایران خون همه ما را به جوش خواهد آورد، اینگونه اتفاقات بازى کردن با دم شیر است، تروریسم بشدت محکومه و ما همیشه در کنار هم هستیم. تسلیت به همه شما
پاش بیفته باز دوباره روى مغربت مىبارم / باز توى منطقه مین دست و پامو جا مىزارم همه جانم فداى ایران
سید جواد رضویان نوشت: به نام حضرت حق؛ ایران … به خاک خسته تو سوگند به بغض خفته دماوند که شوق زنده ماندن من به شادى تو خورده پیوند …. و دنیا مىداند امروز ایرانى از همیشه خشمگینتر است. پرچم کشورم با باد به اهتزاز در نیامد که با نوزیدنش از رقصش بیافتد بلکه با غیرت و از خودگذشتگى غیور مردانش و شیر زنانش تا ابد در جهان خودنمایى میکند. جانم فداى ایران و ایرانى تهران تسلیت، ایران تسلیت و مرگ بر تروریست. تنتون سلامت، عزتتون برقرار، همه با هم براى ایران. یاحق.
بهنوش طباطبایی نوشت: موشى به خیال شکار گربه مىکرد!
حامد کمیلی نوشت: تسلیت
روحالله حجازی نوشت: ما را نترسانید، ما خون دلها خورده ایم، تا وطن بماند درود بر ارواح پاک شهیدان وطن و بر مدافعانش پ،ن؛ متاسفم که قدر این عزیزان را فقط در این مواقع می دانیم! اگر بدانیم.
علیرضا شجاعنوری نوشت: سرای امید
پژمان بازغی نوشت: درود بر حافظان این مرز و بوم، درود بر سربازان گمنام این مرز و بوم، درود بر مردان و زنان این مرز و بوم، به هموطنانم تسلیت عرض میکنم و ارزوی صبر دارم.
سوش صحت نوشت: حالا با هر عقیده ای…با هر نوع نگاهی…با هر طرز فکری…با هر سنی…هر جایی که هستیم…داخل یا خارج…پیر یا جوان…زن یا مرد…یکی هستیم…ما مقاومیم…ما ایرانیم
گلاره عباسی نوشت: دور از تو اندیشه بدان
امیر سیدزاهده نوشت: حوادث تروریستى امروز در حرم امام و مجلس شوراى اسلامى جدا ازهزینه گران شهادت ۱۲هموطن، از منظرامنیتى بشدت قابل تامل است.جاى سوْال است چگونه درمحل مجلس شوراى اسلامى که مراجعه کنندگان حتى حق ورود با تلفن همراه ندارند،چهار تروریست براحتى با اسلحه و مهمات نظامى وارد شده واین اتفاق را رقم مى زنند.شوراى عالى امنیت کشور باید فورا دراین رابطه تعلل و سهل انگارى نیروهاى امنیتى و حفاظتى مستقر درمجلس را مورد بررسى و تحقیق قراردهد.امرى که مشکوک به نظر مى رسد واز زمان بروز پدیده تروریستى داعش تا کنون در کشور ما سابقه نداشته است. . پ ن ١- نکند خداى نکرده عده اى در صدد تلخ کردن کام مردم از پیروزى انتخابات بیست و نهم اردى بهشت باشند. پ ن ٢- نگذاریم این اتفاقات رخ داده وسیله اى جهت زیرسوال بردن اقتدارامنیتى نظام جمهورى اسلامى توسط بدخواهان قرار گیرد. پ ن ٣_اگر ثابت شد داعش چنین اتفاقاتى را رقم زده، منتظر جواب دندان شکن مدافعان اسلام در صحنه نبرد باشد.
ملیکا شریفی نیا نوشت: تهران شب از تو دور است تهران همیشه نور است تهران و کوچه هایش یادآورِ غرور است
حبیب رضایی نوشت: تهران،شهری که دوستش داریم،#باهم در برابر هر افراط و تهدیدی، می مانیم. همین.
ساعد سهیلی نوشت: اینجا مثل کشورهایی که قبلا حمله کردید نیست. اینجا ایرانه. قدرت و اتحاد خاصی خواهید دید. سربسته بگم. اشتباه کردید. حالا از ما گفتن.
بهاره افشاری نوشت: مردمى که در کمتر از یک ماه گذشته با اتحاد هم اتفاق با شکوه انتخابات را رقم زدند مردمى خواستار صلح هستند اما این دلیل نمى شود که جنگیدن را بلد نباشند .ایجاد ترس و وحشت و نا امنى براى چنین ملتى شوخى بزرگیست.اینجا ایران است.
مهراب قاسمخانی نوشت: ما شاید سر فوتبال به هم فحش بدیم… شاید سر اختلاف عقیده سیاسى با هم دعوا کنیم… شاید به خاطر تفاوت شیوه زندگیمون به هم توهین کنیم…. ولى…. ما نشون دادیم که همیشه توى حوادث تلخ ملى کنار همیم… امروز تمام ایران عزادار و خشمگینه… تمام ایران
علی ضیاء نوشت: سینه ی این شهر پر است از گلوله های که خاکم را رنگین تر کرده، اما امنیت شهر و کشورم را از بین نبرده. همه کنار هم میایستیم.
سام نوری نوشت: چه گویم کامروز روز بلاست… ولیکن بدان کاخترت بى وفاست! ستیز با ایران سرانجامى ندارد.
علیرضا تابش مدیر بنیاد سینمایی فارابی نوشت: تسلیت به خانواده هاى شهداى عملیات تروریستى امروز تهران / همه با هم هستیم ، براى ایران ، براى اسلام
این گزارش به روزرسانی میشود…
The post هنرمندان به حوادث تروریستی تهران واکنش نشان دادند appeared first on فیلمنتنیوز.
بانیفیلم: پس از مهاجرت گاه و بی گاه برخی از هنرمندان سینما و تئاتر و موسیقی از ایران، در جدیدترین ...ادامه مطلب نوشته یک سال است که به فرانسه آمدهام؛ معتمدآریا، مهاجرت کرده؟! اولین بار در بانی فیلم. پدیدار شد.
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
منتظر بمانید..
منتظر بمانید..
سینماسینما، زهرا مشتاق عامه پسند فیلم ساده ای است. قصه اش را بدون پیچیدگی و سرراست تعریف می کند. یک زن خیلی معمولی در ۶۰ سالگی و رنج هایی که از آدم های اجتماع، سنت، عقاید و باورهای قراردادی و بی پایه بر او تحمیل می شود و یک بار...
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
منتظر بمانید..
منتظر بمانید..
بعد از فیلم برداری، رضا به شوخی به من گفت: وقتی سیلی اول را زدی گفتم تو را به خدا دومی را نزن.
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
سینماسینما- محمد حقیقت؛ چهل و هشتمین جشنواره جهانی تورنتو (۷ تا ۱۷) سپتامبر، امروز آخرین بخش از برنامه های خود را بنام Centrepiece اعلام کرد که از بخشهای جالب و قابل توجه این جشنواره مشهور است. مدیران جشنواره برای این بخش، ۴۳ فیلم از چهل کشور انتخاب کردهاند که اکثر...
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
رامبد جوان که هر از چندی در تئاتر حضور پیدا میکند، در تازهترین فعالیت خود در این عرصه، تهیهکنندگی نمایش «زنبورهای کارگر» را بر عهده گرفته است.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
برنامه «استندآپ ابوطالب حسینی» پخش خود را از شنبه ۲۹ آذر در پلتفرم فیلمنت آغاز میکند. نوشته آغاز «استندآپ ابوطالب حسینی» در فیلمنت اولین بار در سوره سینما پدیدار شد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
منتظر بمانید..
منتظر بمانید..
شورای پروانه فیلمسازی در جلسه اخیر، با ساخت ۷ فیلم سینمایی موافقت کرد. به گزارش سینماسینما، فیلمنامههای «پتک» به تهیهکنندگی سید شهابالدین حسینی و کارگردانی حسام فرهمندجو و نویسندگی محمدعلی حسینی، «محصول مشترک ایران و فرانسه» به تهیهکنندگی اسماعیل میهن دوست و کارگردانی و نویسندگی مهدی سلطانی، «حاشیه» به تهیهکنندگی...
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
سریال نمایش خانگی «شغال» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیهکنندگی علی طلوعی کلید خورد. نوشته سریال «شغال» کلید خورد اولین بار در سوره سینما پدیدار شد.
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
منتظر بمانید..
منتظر بمانید..
هشتاد و هفت تهیه کننده_کارگردان سینمای ایران با امضای بیانیهای حمایت قاطع خود از مواضع نوزده صنف سینمایی و بیانیه خانه سینما را اعلام کردند و خواستار حذف پروانه ساخت و پایان ممیزی فیلمنامه شدند. به گزارش سینماسینما، رخشان بنی اعتماد، علیرضا داوودنژاد، جعفرپناهی، کیانوش عیاری، محمدرسول اف، تهمینه میلانی،...
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
منتظر بمانید..
منتظر بمانید..
چندی پیش ۱۳۰ نفر از سینماگران تصمیم خانه سینما مبنی بر پرهیز از مشارکت در ساز و کار ابهام امیز و ناکارآمد معرفی فیلم به اسکار را تصمیمی مسئولانه اعلام کردند که رخشان بنی اعتماد، فریدون جیرانی، علیرضا داوودنژاد، جعفرپناهی، مصطفی کیایی، آیدا پناهنده، مازیار میری، محمد رسولاف، علی مصفا،...
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
تیم ملی پدل ایران با ترکیب کادرفنی جدید در مسابقات جام رمضان امارات حاضر شد و بازی اولش را هم باخت.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال در گفتوگو با مجری سرشناس تلویزیون از فعالیتهای ورزشی زیادش گفت.
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
منتظر بمانید..
منتظر بمانید..
عباس جمشیدیفر به جمع بازیگران سریال نمایش خانگی «کوری» ساخته سجاد پهلوانزاده پیوست. نوشته عباس جمشیدیفر به سریال «کوری» پیوست اولین بار در سوره سینما پدیدار شد.
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
منتظر بمانید..
منتظر بمانید..
فیلم سینمایی «آنها مرا دوست داشتند» ساخته محمدرضا رحمانی به جشنواره بینالمللی فیلم شیملا هند راه یافت. نوشته حضور «آنها مرا دوست داشتند» در جشنواره شیملا هند اولین بار در سوره سینما پدیدار شد.
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
بیست و ششمین دوره فستیوال فیلم شانگهای جایزه افتخاری خود را به رضا درمیشیان اهدا کرد. به گزارش ایسنا، در اختتامیه بیست و ششمین دوره فستیوال فیلم شانگهای جایزه افتخاری ...ادامه مطلب نوشته درمیشیان، کراوات، جایزه افتخاری، جشنواره شانگهای! اولین بار در بانی فیلم. پدیدار شد.
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
جشنواره فیلم شانگهای در حالی که «جمعه، سرگرمی» از چین را به عنوان برنده جایزه برتر استعدادهای جدید آسیا ۲۰۲۴ معرفی کرد به رضا درمیشیان جایزه افتخاری بیست سالگی این ...ادامه مطلب نوشته تجلیل شانگهای از کارگردانی اول یا دوم؛ برندگان استعداد آسیایی معرفی شدند اولین بار در بانی فیلم....
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
سیفاله صمدیان هنرمند سرشناس در یادداشتی به خاطرهای از هنرمندانی پرداخته که دیگر در میان ما نیستند؛ محسن شرفینیا، ماهچهره خلیلی، حمیده رضوی و عباس کیارستمی. ویدیویی هم که میتوانند ...ادامه مطلب نوشته خاطرهسازی با چهار هنرمندی که دیگر نیستند اولین بار در بانی فیلم. پدیدار شد.
۱۴۰۳/۰۱/۲۳
همزمان با اولین سالروز درگذشت ماهچهره خلیلی، فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام توسط مؤسسه هنرهای تصویری سوره به نمایش خانگی میآید. نوشته «قرارمون پارک شهر» به شبکه خانگی میآید/ رونمایی از نماهنگ فیلم با یادی از ماهچهره خلیلی اولین بار در سوره سینما پدیدار شد.
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
محسن یگانه، خواننده، ترانهسرا، آهنگساز و تنظیمکننده، اردیبهشت امسال وارد چهل سالگی شد. به گزارش رسیده، محسن یگانه فعالیت حرفهایاش ...ادامه مطلب نوشته زادروز خالق قطعه «بهت قول میدم»/ محسن یگانه چهل ساله شد اولین بار در بانی فیلم. پدیدار شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
چهارمین شب سی و نهمین جشنواره بینالمللی موسیقی فجر میزبان اجراهای ارکسترال و کنسرت خوانندگان پاپ همچون علی زندوکیلی، ناصر زینلی و محسن یگانه است. به گزارش فجر، چهارمین روز ...ادامه مطلب نوشته با موسیقی فجر ۳۹؛ شب چهارم کدام گروهها روی صحنه میروند؟ اولین بار در بانی فیلم. پدیدار...
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
حمید گودرزی در نمایش «باد زرد ونگوگ» در سه نقش متفاوت با فرهاد آییش هم بازی میشود.
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
منتظر بمانید..
منتظر بمانید..
مصطفی راغب تیتراژ پایانی سریال «عملیات مهندسی» به کارگردانی سروش محمدزاده را میخواند. نوشته راغب خواننده تیتراژ سریال «عملیات مهندسی» شد اولین بار در سوره سینما پدیدار شد.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
منتظر بمانید..
منتظر بمانید..
دومین پوستر فیلم سینمایی «موسی کلیمالله (ع): به وقت طلوع» ساخته ابراهیم حاتمیکیا در آستانه فروش ۵۰ میلیاردی رونمایی شد. نوشته رونمایی از پوستر جدید فیلم سینمایی «موسی کلیمالله (ع)» اولین بار در سوره سینما پدیدار شد.
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
منتظر بمانید..
منتظر بمانید..
تیزر جدید فیلم سینمایی «موسی کلیمالله (ع): به وقت طلوع» به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا رونمایی شد. نوشته رونمایی از جدیدترین تیزر «موسی کلیمالله (ع)» اولین بار در سوره سینما پدیدار شد.
۱۴۰۴/۰۱/۲۱